Jag är en stolt syster.

Jag kan knappt fatta det, när musiken når mina öron och fullkomligt lamslår mig.
Min syster har spelat in en demo, och jag är... förstummad.
Jag sitter och gråter faktiskt, för det är så bra, och jag är så stolt, och... Herregud.
Jag vet inte var jag ska ta vägen.

Linda Eliasson:
Jag har en massa saker jag vill säga till dig, det får inte rum här för det är så mycket,
men det är i alla fall ett försök, och det är du värd.
Du fattar inte hur mycket du betyder för mig, älskade lillasyster. Du fattar inte hur många
av mina tankar som kommer tillbaka till dig gång på gång på gång. Jag tänker på dig!
Du tror så lågt om dig själv, som så många andra gör om sig själva. Men du är speciell,
som ingen annan! Med din röst och din person kan du ha världen för dina fötter, det vet jag.
Men framförallt så ska du veta att du har folk runt omkring dig som ser detta speciella,
även om du inte själv alltid gör det. Jag vet vad du tänker, du är lik mig på det.
Men snälla, vad jag önskar att du kunde se dig själv genom mina ögon. Då hade du fattat.
Du är den vackraste, finaste, underbaraste, goaste mest älskvärda person jag känner,
jag finner inte ord för hur underbar du är, och hur mycket bättre världen ter sig när man vet
att du finns i den. Snälla lillasyster, förstå att jag älskar dig hur mycket som helst.
Du kommer aldrig någonsin att vara ensam, så länge jag finns och andas. Från och med
nu kommer jag att göra det till min livsuppgift att övertyga dig om att du är fantastisk, ända
tills den dag du fattar att så är fallet.
Jag skulle kunna göra vadsomhelst för dig, älskade lilla gullunge. <3
Vadsomhelst, närsomhelst, hursomhelst.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT, FANTASTISKT MYCKET!

Jag vägrar att låta dig tro något annat om dig själv.
Den dagen du står på scen och sjunger framför miljoner människor, då ska jag stå bakom
scenen och säga till personen jämte mig: "Vad var det jag sa."
Och jag ska säga det med STOLTHET.
För jag vet, jag vet, vad du kan klara av.
Kom ihåg det.


Det finns alltid ljus där den mörka skogen tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0