Ja men tjena.

Det går ju inte snabbt, det här. ^^
Idiot som jag är så glömde jag att ta med mig skivan med The Golden Flamingo
till Malmö. Och min kära pojkvän är ju av den otåliga typen, vilket han klart visar
prov på idag. GAH.
Väntar på att en vän ska ha laddat ner Windows Messenger Live så att hon kan
dela filer med mig och på så sätt skicka filmen. Och det hade ju varit enkelt, om
inte Matti petat på mig, pratat i mun på min kompis (som jag har i telefon) osv.
Dessutom sitter han på mig, klättrar på mig och är allmänt i vägen. Men vet ni vad?
Jag älskar honom ändå, för att till och med när han är jobbig så är han söt. <3

Äntligen är jag i Malmö!
Och sommarlovet är äntligen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0