Det var längesen sist.

Och jag tänker börja med att berätta en sak:
Jag är alldeles för trött för att berätta om allt jag varit med om,
men ett sådan inlägg kommer, och det kommer att bli LÅNGT.
Hursomhelst är jag hemkommen från Kina sedan i onsdags,
vilket var en helt underbar upplevelse, men det är också allt
jag tänker säga om det just nu. ^^
Så ni får ha tålamod!

En annan liten sak jag tänkte berätta är att jag klippte av mig
allt mitt hår idag! Har varit korthårig i ungefär en halvtimme.
Jag gillar det också. :)

GAH, så många intryck under så kort tid! Inte konstigt att man är
så trött så att det känns som om hjärnan ska sprängas!
Idag åker jag hem till Borås för att vara där i några dagar,
sedan kommer förhoppningsvis kompisen från England på
måndag, hursomhelst så åker jag på en husvagnstur på måndag.
Jag ska passa på att träffa så många vänner som möjligt.
Jag har faktiskt, uppriktigt, saknat er.

Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0