Tacksamhet.

Dagen är räddad! Stod i duschen nyss och undrade vad i hela friden man
skulle göra åt mitt katt-fräs-humör. Jag menar, vad hjälper det att man har
saker man ska göra, när humöret är lika grått som himmelen utomhus, och
motivationen är lika med noll?
Men tack,
för då ringde Elmaze och frågade om vi skulle hitta på något.
Och jag tog tacksamt emot denna gest, för vad är väl lite surhet
att tänka på när man har en underbar vän som ringer?   :)

Mina ursprungliga planer:
1.
Göra mig i ordning.
2. Rensa i mitt rum, gah.
3. Träna.
4. Slappa hela kvällen.

De nya planerna:
1.
Göra mig i ordning.
2. Åka till Elmaze.
3. BAKA med Elmaze!
4. Kanske kolla nån film?
5. Framförallt: UMGÅS.



Me likeeeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0