Self-pity.

Jag är sjuk. Jätte, jätte, jättesjuk. Igår kväll när jag kom hem fick jag så sjukt
ont i magen, låg i soffan och vred mig, och mådde hur illa som helst. Inte kul.
Jag försökte äta, men det var inte lätt alls. Gick och lade mig vid åttatiden på
kvällen, för jag var helt utmattad, kunde knappt stå på benen, var yr och allt...
Hade svårt att sova, men somnade till slut och vaknade 15 timmar senare.
Då var klockan 13:30 på dagen, och jag som inte brukar klara att sova till 11:30
ens, haha. Då hade jag inte ätit riktigt på över ett dygn, och idag har jag fått i mig
två mackor. Blä, säger jag.
Jag kanske borde varva ner?



Kolla in budskapet i denna låten, haha. Det är rätt annorlunda.
Men shit, denna låten har hjälpt mig genom dagen! <3
Korn - Evolution

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0