Min helg.

Tro det eller ej, jag fixade matteprovet mycket bättre än jag trodde, helt otroligt. Om jag inte
får G nu, så är det helt sjukt, för ett prov kan inte kännas såhär bra utan att man lyckats. ^^
Min fredag var onekligen speciell. Efter att ha sovit bara ett par timmar på natten, för att jag
var så stressad inför provet och allt annat just då, så var jag sjukt trött när jag klockan 08:00
kom till Cambridgelektionen. Fem minuter in på lektionen ser jag att min lärare sitter och
flinar lite, sedan säger han lyckligt:
- We're going to have a test.
YAY, kände jag. Ett tvåtimmars Cambridgeprov.
Precis min tur. Min hjärna var mos när jag var klar.

Hursomhelst, dagen gick, och jag skulle banne mig gå på provet, för jag ville bara ha det
överstökat, punkt slut. Det var 8 människor närvarande, av ca 25 pers. Inte ens hälften av
klassen var där, haha. Jag var nervös som tusan också, och trött, trött, TRÖTT.
Men det flöt på, jag svarade på alla frågor, och mitt humör steg mer och mer. Plötsligt börjar
det vibrera i min väska, då ringer pappa. Efter att ha stängt av det, så ser jag att jag har
missade samtal. Och det är från ett jobb jag sökt! Med tanke på att jag letat jobb lääänge
nu så blev jag helt euforisk, och var verkligen tvungen att tvinga fram koncentrationen på slutet.
Trötthet och eufori ger ingen vidare koncentration, men som tur var skulle jag bara renskriva.
Min fredagskväll blev underbar! Lättnaden efter provet, förhoppningen om jobb och filmkväll
ute hos pappa gjorde den komplett. You gotta love it.

Resten av helgen är det inte mycket att säga om. Jag var ute, Trädgår'n blev det, och hade
riktigt, riktigt roligt. Det var efterlängtat, och välbehöveligt. Och, ja, Ted sprang in i mig när
jag och Matilda var påväg till Trädgår'n. Då hade vi varit på fest, och ja, jag var lite "rolig".
Jag: Oooh, fyrverkerier! Det är nån som skjuter raketer, hör du, hör du Ted?
Ted: Det är inte fyrverkerier, någon spränger små barn.
Jag: Va, nää, sluta! Jag börjar gråta. Ooooh, titta, där är Trädgår'n!  Ser du, vi ska gå in där,
iiiin där på Trädgår'n! Ohoho, men nu måste vi springa. Ha det jättebra!

Man blir ju rädd. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0