Japanintresserad?

Efter att ha råpluggat matte ett bra tag så kan jag konstatera att jag kan få G.
Men jag kan tyvärr likagärna få IG, vilket känns ganska jobbigt att tänka på.
Jag kan inte göra så mycket mer åt det nu i alla fall, så jag lägger det åt sidan.
Time will tell...

Jag längtar mig sjuk efter jullovet! Tänk att få slappna av för en stund, veta att
man kommer att få njuta av i alla fall ett litet tags kravlöshet innan det är dags
att ta itu med både slutprojektet och det individuella projektet. Underbart.
För övrigt så känns slutprojektet bättre nu, när man fått höra mer om alla
detaljer osv. Det känns som om vi har en bra chans att göra det exakt så bra
som vi kan utefter våra förutsättningar. Och det är ju egentligen det bästa resultatet.
Och jag och Cissi-Chan har kommit igång rejält med vårt Japankonvent också.
Tänkte berätta lite om det, ifall det nu skulle vara någon som är intresserad. ^^

Jag och min vän Cissi ska anordna ett Japankonvent, där Japanintresserade
människor kan träffas och umgås. Vi kommer att ordna med aktiviteter, där en
lolitamodevisning, en cosplaytävling, stormskärmsvisning med anime och J-rock-
visningar står högst på listan. Det hålls under två dagar, vilket innebär att det kommer
att vara övernattning för de som vill. Vill man inte, så betalar man för en dag i taget.
Vi kommer att vara på en gymnasieskola här i Borås (närmare bestämt den jag går
på) vilket innebär att det kommer att vara gott om plats. Och, ja...
Är ni intresserade, så maila: [email protected]
I mailet, skriv namn på de som vill vara med, så att vi kan skriva in er i listan.
2 dagar med övernattning 75:-
1 dag 50:-

Woho!

Kommentarer
Postat av: Maxine

Intressant.... när kom ni på den här idén?
krams

2007-12-11 @ 14:26:49
Postat av: Rockfen

Vi kom på det redan i tvåan, eller var det ettan?
Kommer inte ihåg. Vi utförde idén teoretiskt under
datakunskapslektioner. ^^

2007-12-11 @ 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0