Jag känner mig nöjd.

Idag har varit en riktigt slapp dag. Från det att jag vaknade fram till ungefär halv åtta så
gjorde jag inget annat än att spela Sims, om man räknar bort matpauser då. Det var
skönt att bara få uppslukas av det, och inte behöva tänka på något annat alls. Det var
som en mycket välkommen bubbla. Jag gillar Sims. ^^
Imorrn ska jag och Christian, min bror, åka till stan för han ska hjälpa mig att välja ut
en bärbar dator! Jag är så glad för det, att jag äntligen ska få en dator som inte krånglar
och håller på. Det ska bli väldigt roligt! Äntligen.

Nyss provade jag min nyårsklänning igen, tillsammans med smyckena som jag tänkt
ha. Jag måste säga att det blev riktigt bra, nu behöver jag i alla fall inte skämmas på
festen. Vet dock inte om det är vidare James Bond-tema över det, men det smälter nog
in i alla fall. Jag hoppas det.
Det är en slimmad, axelbandslös, svart klänning som går till knät ungefär, och så lite
smycken i brons/guld som matchar varandra. Till det ska jag ha svarta, "vanliga" skor.
Jag ser verkligen fram emot nyårsfesten! Sist jag var där var på en förfest, och det är
fortfarande den bästa jag någonsin varit på. Jag längtar, längtar, längtar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0