Hush little baby, don't make a sound.

Helgen har gått obeskrivligt fort, det är inte klokt faktiskt. Imorgon är det redan måndag
igen, men det känns bra. Fem dagar kvar av denna terminen, sedan lov! Dessutom vet
jag att det kommer att vara en massa julmys på Bäckäng, vilket jag ser fram emot sjukt
mycket. <3
Söndag it is. Jag sitter här och lyssnar på Otep, ska snart börja städa mitt rum, något jag
sagt att jag ska göra i veckor nu. Vad har hänt med min ordning egentligen? Helt ärligt, jag
har prioriterat annat, med all rätt. Det är snart juuul, då ska man inte stressa. Längtar dit!
Jag börjar ifrågasätta om jag ska ut på juldagen faktiskt. Efter ett litet tal från min bror om
alla köer, sjukt höga priser osv, så försvann min lust litegrann. Varför betala flera hundra
spänn när man kan ha roligt hemma hos någon? Min motivation dalade när jag hörde det.
Så ja, vi får se hur det där blir.

Men nyår är fixad! Det blir fest, ska bli grymt roligt. Men det är James Bond-tema, och jag
har svårt att veta vad tusan jag ska ha på mig. Om ni har ett tips, skriv gärna! Help needed.
Längtar verkligen till nyår! <3

8 dagar kvar till jul!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Emelie, Emelie - du är sexig James Bond-brud personifierad. Puffa upp tuttarna bara och klä dig så lite som möjligt. Jag TRÅNAR!

2007-12-18 @ 00:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0