Första dagen på jobbet!

Äntligen! Jag har ett jobb. De som ringde under matteprovet erbjöd mig jobb, och
självklart tog jag det! Nu har jag varit där på upplärning idag, och ska jobba imorrn
kväll också. Det är så sjukt bra, behöver pengar till mycket nu, bl.a. till Londonresan!
Det är på ett lager för arbetskläder jag jobbar, står och packar olika beställningar.
Får ett papper, håller reda på en massa siffror, ser till att rätt order hamnar rätt,
kopian dit, originalet dit, skriver in rätt siffror i datorn så att rätt etikett skrivs ut osv.
Det låter kanske tråkigt, men tiden bara flög iväg idag. Jag är så glad för detta jobbet
att inget hade varit tråkigt. Jag har jobb, jag har jobb, jag har jobb! <3

Jag är också frisk nu, förutom lite magont så är allt annat borta. Så nu kan jag köra
så det ryker fram tills lovet, kommer ju till och med kunna träna. Har inte blivit mycket
med det på senaste, tyvärr. Imorrn är det 2 månader kvar tills jag åker till London.
Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det låter som ett bra jobb, ett sådant skulle man ha :)
Jag är glad för din skull!

2007-12-13 @ 22:29:52
Postat av: Rockfen

Ja, det är verkligen underbart.
Tack så mycket!

2007-12-16 @ 13:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0