Äntligen lov!

Det är helt otroligt skönt att det äntligen är lov. Det är den enda tanken som far igenom
mitt huvud idag. Det, och tröttheten. För jag är så sjukt trött att jag inte finner några ord. ^^
Men jag är också väldigt uppåt!

Snart är det julafton, den magiska kvällen då familjen samlas. Trots glädjen över detta så
infinner sig en saknad också. Jag saknar när jag var barn, och verkligen såg det magiska
med julen. Jag gör ju det nu också såklart, men det är på ett helt annat sätt. Jag antar att
det är det som innebär att växa upp, och tur är väl det, kan man tycka. ^^
Hursomhelst så kommer jag att sakna min kära syster sjukt mycket, för hon kommer inte att
spendera julafton med oss i år, hon kommer inte hem förrän på juldagen. Jag saknar henne.
Gumman, jag hoppas att du har det jättebra, och jag kan knappt vänta på att få se dig igen.
Jag ska krama dig, och aldrig aldrig aldrig släppa taget, inte på hela julhelgen. I promise.
Jag älskar dig. <3



2 dagar kvar till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0