Vissa människor, alltså...

Detta är förkastligt. <-

Visst, detta händer kanske ofta i Sverige. Och visst,
det är lika jävla illa vem det än drabbar. MEN:
Om något sådant händer människor som du känner
till, så blir du ju automatiskt berörd på ett helt annat
sätt. Och Lollo, jag kan inte nog säga hur ledsen jag
är för din syster, din systers man och barnens skull.

Det är något vackert med småbarnsfamiljer, tycker jag.
Två människor har byggt upp någonting, från grunden, en
familj, och vad får de för det? Några jävla muppar som tar
sig rätten att bryta sig in i en villa där småbarn ligger och
sover på övervåningen, och bara sno med sig sommar-
minnen och andra saker som de inte har ett skit med att
göra!

Vissa människor får mig att undra...
Var är respekten?!


Kommentarer
Postat av: LOLLO

Du är söt, vännen min! Tack för tanken :)
Underbar är du!

2007-08-08 @ 14:34:47
URL: http://www.blueeyed.blogg.se
Postat av: rockfen

Naw, det var så lite. Man blir ju arg på såna människor.
Du är också underbar. <3

2007-08-08 @ 15:01:34
Postat av: Mini

Det undrar jag också ! folk verkar inte ha någon som helst respekt nuförtiden..

2007-08-20 @ 13:52:05
URL: http://sandyfraction.blogg.se
Postat av: rockfen

Mini: Nej, helt sant, det har de inte. >.<

2007-08-22 @ 16:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0