Kärlek alltså.

Jag älskar verkligen mina vänner, det kan man lugnt säga.
Och jag älskar verkligen min familj, som på sätt och vis är
mina vänner, fast på ett helt annat sätt än vänner man inte
har blodsband till.
Förstår ni vad jag menar?
För mig är vänner utanför släkten familj, vilket får mig att
känna mig som en av de rikaste människorna på jorden,
trots att jag verkligen inte är det materiellt sett.
Det är ju tur att jag värdesätter immateriella saker mer!
Jag älskar min familj. <3

Idag åker jag till Malmö igen efter att ha varit hemma i en
och en halv vecka ungefär. Efter att ha varit där i en vecka
så följer Matti med mig tillbaka till Borås för att umgås med
min familj, och självklart mig, hiho.

Förhoppningsvis går vi och ser denna film på bio också:



Nu ska jag packa vidare, och snart äta. Jag är hungrig
som om jag inte ätit på två veckor!
Take care, eat alot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0