Förbannat.

Jag blir så trött, så jag vet inte var jag ska ta vägen!
Jag vet att detta är ett så kallat i-landsproblem, men
det skiter jag i för tillfället. Jag brukar, i vanliga fall vill
säga, välsignas med ett såkallat hick-skydd.
Jag får nästan uteslutande aldrig hicka.
Och so far, so good antar jag. Förutom att:
Jag har haft hicka hela, och jag menar verkligen
hela dagen, och det spelar inte någon som helst
roll vad jag gör för det går inte över. Det-går-bara-inte-över!
Och nu, på kvällen efter åtskilliga timmars hickande
så börjar kramphelvetet göra ordentligt ont också.
Kan någon förklara logiken med hicka, tack?
Varför finns otyget?!

(Och ja, jag vet egentligen varför. Föregående meningar
var inte en uppmaning att komma med fakta, utan helt
enkelt ett uttryck för missmod, såsom vissa människor
brukar säga: "Varför, Gud?!" när något elakt händer dem.)

Hjälp mig, någon. Nu är jag tillräckligt desperat för att
göra vadsomhelst för att bli av med detta, så ge mig era
konstigaste tips, jag struntar i sådant för tillfället. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0