Emelie vill ha!


Playstation Portable.
Sitter och tittar runt på internet medan min pojkvän
spelar jämte mig, och jag måste erkänna att det ser
väldigt roligt ut, faktiskt. Ge mig!
Då kan man spela tills fingrarna glöder.


Idag var jag duktig och köpte två pennor till skolstarten,
en stiftpenna och en understrykningspenna.
Sökte ett jobb
också, i en fiskaffär. Så ni kanske ser mig
i mitt rätta element, hahaha. Säger min fyndiga pojkvän. ^^
Jag fick till slut ÄNTLIGEN köpt Stone Sour's bonusalbum,
som visserligen innehöll en massa låtar jag redan har, men
jag har faktiskt inte live-konserten, musikvideorna och de
nya låtarna som släpptes i och med skivan.
Yummie, I say.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0