Det här går inge bra.

Minst sagt. Jag trivs ju verkligen inte i bilden, har
inte gjort det på hela tvåan. Ett bra betyg betyder inte att
man trivs, men det beror nog mer på själva gruppen än
ämnet, har jag kommit på under mina senare funderingar.
Och vissa saker kommer inte att ändras...

Och då ville jag byta bort mina bildämnen mot något annat.
Vadsomhelst. Nästan. För det känns verkligen helt, helt, helt
fruktansvärt hemskt att gå dit, och hela min kropp gör uppror
mot tanken på att spendera flera timmar i veckan där.
SÅ jag var hos rektorn idag. Och... Det var inte vad jag tänkt mig.
Jag fattade kanske från början att 300 poäng kanske skulle bli
lite väl svårt att bara byta bort, jag menar, ska man ha andra
kurser så ska schemat passa. Och kort sagt: Det gick inge bra.

Eller...
Jag kan få bort en kurs på 200 poäng, och det är i alla fall
två tredjedelar. Men samtidigt så hade det inte varit helt fel att
byta bort den där dumma Formgivning A också. Vill ju inte!
Det låter säkert inte så farligt för er, och det förstår jag. Det är
ju bara en kurs. Kanske kommer jag själv att tänka så om ett
tag, när min optimism kommer tillbaka. Men nu känns det...

...inte bra alls.

Imorrn ska jag till Börje på Kulturskolan för att utnyttja min sista chans.
Om jag kan gå Körsång på 150 poäng, så löser det sig. Kanske.
Så håll tummarna för mig!

Det är inte ofta jag är negativ...
...men idag är en sådan dag.

Kommentarer
Postat av: LOLLO

Lycka till vännen!
Jag fattar precis hur du känner dig!
Trivs man inte, så blir inget bra!
Lycka till verkligen!!

2007-08-22 @ 20:57:59
URL: http://www.blueeyed.blogg.se
Postat av: rockfen

Tackar, gumman :)

2007-08-26 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0