Det bär iväg igen.

Yes, idag är det dags för ännu en tågresa som
präglar ett distansförhållande, men vem klagar?
Jag är bara så glad att han följer med mig hem idag!
Det är ju alltid bättre att åka tåg tillsammans.

Nu har vi ungefär tio dagar kvar med varann innan
sommarlovet är slut, sorgligt men sant.
Det är svårt att ta in att jag ska börja sista året
gymnasiet snart. Det känns som om man nyss kom
gående, blyg och bortkommen, i korridorerna på
Bäckängsgymnasiet, första året.
Om detta året går lika snabbt som förra, så tar jag
ju snart studenten! Skum tanke, verkligen,

Efter gymnasiet så bär det iväg till Malmö, wohoo!
Men idag: Hem till Borås. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0