Daredevil

Detta måste vara en av de sämsta

filmerna jag sett på länge, och detta

vet jag innan jag ens sett färdigt den.

Jag har undvikit den länge nu, ända
sedan den släpptes, på grund av en
viss persons medverkan, nämligen

Ben Affleck. Jag vet inte vad det är,
men jag klarar inte av hans sätt att
gestalta. Jag tycker faktiskt inte ens
att hans försök är värda att ens kallas
gestaltning.
Det är inte Daredevil jag ser, det är
Ben Affleck som Daredevil. Kanske
inte riktigt vad meningen är, eller hur?

Tillbaka till filmen:

Handligen är klyschig, den skiljer sig

inte mycket från alla andra superhjälte-
filmer, så varför ens göra den? Dessutom
mördar Daredevil, ofta till och med, och
det är inte direkt superhjältebeteende...
Innan nästa scen kommer, så vet man
vad som ska hända, spännande va?

Eftersom filmen är så ointressant så är
det inte så roligt att blogga om den.
Mitt råd är: Är ni ute efter kvalité, se inte

denna film! Det är slöseri med tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0