Crocs

Jag är egentligen inte typen som skriver om
saker bara för att dissa det; men kanske borde
jag faktiskt bli lite tuffare med det?
Att inte stöta sig med någon är förvisso bra,
men man måste ju trots allt få ha en åsikt...

Så jag tänkte öva mig i att spy galla på:
CROCS!


Detta är utan tvekan de fulaste skorna som någonsin
designats!
Ni får bli sura om ni vill, men jag kan inte hjälpa
det, för varje gång jag ser dem på stan så krullar sig mina
tår av motviljan att se dem, och jag tittar instinktivt bort för
att slippa titta. SPECIELLT om de är neonfärgade, eller har
någon annan gräll färg. Jag menar, då syns de ännu mer!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: LOLLO

EMELIE! Om du så vill tända eld på ett lager med crocs så står jag bakom dig. FULARE JÄVLA SKOR FINNS INTE.

2007-08-08 @ 21:33:16
URL: http://www.blueeyed.blogg.se
Postat av: rockfen

Tack, alltid bra att veta att man har stöd!

2007-08-09 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0