Bodypump - Guds gåva till folket.

Om Han nu existerar, vilket jag iofs inte tror. Men det
är en annan diskussion! :)

Idag blir det som ni säkert förstår Bodypump - ett styrke-
träningspass till musik. Det är underbart alltså, när man
känner mjölksyran försvaga benen så vet man att man
lever! Det lär bli lika jobbigt som vanligt, vilket är precis
som det bör vara. Och instruktören Robban gör mig aldrig
besviken.

Nu är sommaren över. Jag vet, ärlighet kan vara brutal,
men det kan inte förnekas - det känns höst i luften.
Nu dröjer det inte länge tills naturen börjar sin avklädning
inför sänggåendet, och vi får pälsa på oss igen.
Jag känner väl stress antar jag, man gör väl alltid det inför
slutet på någonting. Men tänk efter: Detta är ju början på
hösten, med sina färger, varm choklad, stickade plagg, mys
i badkar och filmkvällar med gott samvete.
Med andra ord: En ganska mysig årstid.

Och vi behöver inte tänka på det som kommer efteråt
riktigt, riktigt än. Innan det gråa så kommer färgerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0