Äntligen, säger jag.

Jag har ju pratat om att göra om i mitt rum ganska länge nu,
och vi har hållt på och fixat. Och... Det blev färdigt i lördags!
Så jag är glad, och här kommer lite bilder:
(Klicka för förstoring.)


Före tapetsering.


Den nya tapeten.


Fondvägg och vanlig.


Gah, före. (!)


Efter. :)


Mitt favorithörn.

Jag måste säga att jag tycker mycket bättre om mitt
nya rum. Tapeten i det gamla tyckte jag aldrig om från
början, jag valde den inte själv och hade den i flera
år. Detta känns nytt, fräscht och självvalt. ^^
Det är inte helt klart, jag funderar fortfarande på
var jag ska ha alla saker osv, men det är det lätta!
Äntligen, säger jag.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej där. Vad fint det blev! Jag borde kikat in lite när jag var hos dig sist. Får komma tillbaka snart igen då :)

2007-08-20 @ 13:38:31
Postat av: Mini

Aw, vad fint ditt rum blev ! :D

2007-08-20 @ 13:41:31
URL: http://sandyfraction.blogg.se
Postat av: LOLLO

Jättefint, stumpan :)

2007-08-20 @ 16:16:41
URL: http://www.blueeyed.blogg.se
Postat av: Petter Pseudonym

Bloah, jag minns knappt hur det ser ut hos dig ju. Sist jag var där hade du våningssäng tror jag(?), föresten har jag funnits på kort i det där favorithörnet, haha.

2007-08-21 @ 21:59:13
Postat av: rockfen

Tack, tack, tack! :)
Och Ted, det var inte våningsäng i mitt rum sist du var där. ^^

2007-08-22 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0